30 Kasım 2015 Pazartesi

Kalbim Beni bağışla/ma

Sıfır raporumu aldım, yapılan işlem yok
gönül kasamda
kapanışımdır kalbim sana ihanetimdir
kendime cinnetim
hafifletici neden bul, bir daha karıştır toplumsal
yaraları
vardır mutlaka. Ömrümden mahsup et
bulamazsan
Beni bağışla

Dillenmemiş sözlerimde kaldı hayatım
suskunluğuma eşitliyorum tüm konuşmalarımı
öğrendim; zamanın tutunacak kulpu yok
yıkımına yaslanan bir sevinç gibi yaslanıyorum
sana
son nefesime say seni seviyorum demenin 
darasını
Beni bağışla

Bilirsin yokluğun yolcusu gölgesini omzunda 
taşır
bilirsin her can kendi gölgesiyle yoklaşır
Yolları kirletenler de bilir bunun böyle
olduğunu
bildiklerinden pek emin değilim aslında
yine de bilirler, hiç olmazsa; kirlerini
yiyemeyeceklerini
işte bu yüzden geçtikleri her yeri siliyorum
senden
 Beni bağışla

 Bedelsiz değildir emeğin
seni bağışladığın cinnetime adıyorum kalbim
seni sesleri bir mayın gibi zamana salıyorum
geçmişe aksaktır, geleceğe kördür zaman
bense duygusal bir şapşalım
bir kuşu inciteceğimi düşünsem; yolumu
uzatırım
işte kevgir,işte sen, bedelse; geçir beni
gözelerinden
Beni bağışla

Biliyorum önce düşlerine gelin olur bir kadın
sonra korkar düşlerinden
ağacına hasret bir yaprak gibi düşer gölgesine
düştüğü yerden bir daha başlatır yolculuğunu
bir daha yorulur düştüğü yerden. Tam da orada 
olmazlar olur işte; sevda sözleri yasaklanır bir
kadının
coğrafyasında. Mil çekilir iki gözün birine
tıkanan aşkın bacası içine tüter, hüzünler de
yorulur
ve yasak haneye sözcükler yetiştirir birileri
bense hala, batık gemilere atarım ışıl ışıl soru
imlerini
Beni bağışla

Senin gözelerinde aşk damlardı. Gül
üzümünden
damıtılan şarap gibi. Bir külün savruluşuna
ağlıyorsun
şimdi. Demiri pas, aşkı kapris öldürür deseler de 
inanma
tende doğar, tende ölür, aşkın toprağı tendir
Görüyorum
seni öldüreni burnunu çeke çeke gizlense de.
Ve aşkla 
bölünen gecelerimde,umut bir belki ilken tüm
kesinliğiyle
seni yakıyorum kara kına niyetine, sevdamın
ellerine
Beni bağışla

Kalbim, 
genel kurul kararıyla yaşanmaz hayat
hiçbir aşk dilek ve temennilere bırakılamaz
öğrendim
benim çizgilerim inişli çıkışlıdır, senin ritimlerin
de
biliyorum, sen kovalanmış bir ceylan kadar
yorgunsun
ben kovalamış aç bir canavar kadar öfkeliyim.
Yine de 
okşarcasına dokunmak istiyorum hayata, bir
su gibi içine
sızarcasına. Gülü dalında seven gül veremez 
sevgiliye
dilediğini çalamasan da; bam teline vur
zamanın
hadi tez dön yerine, yine şarap içmek istiyor
canım
Beni bağışlama
ALİ RIZA KARS






G












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder